Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Τα αγαπημένα μου πράγματα

Γεια σας!
Σήμερα θα σας πω τα αγαπημένα μου πράγματα.
 Το πρώτο είναι η βιβλιοθήκη μου. Είναι μια πράσινη βιβλιοθήκη με 2 συρταράκια και πάνω πάνω είναι μπεζ και έχει μια καφετί καρδούλα. Στη βιβλιοθήκη αυτή έχω κόμιξ, αστυνομικά μυθιστορήματα, κλασική λογοτεχνία κ.α. Αλλά εκτός από βιβλιοθήκη είναι και καρναβάλι, επειδή έχω βάλει αυτοκινητάκια, νεράιδες και διάφορα μικρά παιχνιδάκια.
 Το δεύτερο είναι το γραφείο μου, αλλά και η γωνιά στην οποία είναι τοποθετημένο. Επίσης μου αρέσει πολύ να πλέκω με βελονάκι, να διαβάζω (εξωσχολικά βιβλία εννοείται), να πειραματίζομαι και να κατασκευάζω διάφορα πράγματα.
 Τα αγαπημένα μου μαθήματα στο σχολείο είναι τα Μαθηματικά, η Ιστορία και η Φυσική -κυρίως για τα πειράματα-.Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι: "Τραγούδι για Τρεις", "Ποιος θα γράψει για το σκύλο μας;", "Ο καιρός της σοκολάτας" και άλλα βιβλία όπως αυτά, της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου, "Ο Πρίγκηπας των Νεφών" (τα δύο πρώτα βιβλία) του Κριστόφ Γκαλφάρ, και τα βιβλία της Λίνας Λυχναρά, Ζωρζ Σαρή, Άλκη Ζέη, Σοφίας Παρασκευοπούλου κ.α.
 Και τέλος τα αγαπημένα μου φαγητά είναι: οι κολοκυθοκεφτέδες, οι ντοματοκεφτέδες, το σπετζοφάι, οι κρεατοκροκέτες, η φασολάδα, τα φασολάκια, οι ?γίγαντες? γιαχνί και πολλά άλλα.


Αυτά για σήμερα! Καληνύχτα!                                                                      Κατερίνα
                                                                                                                      12 χρονών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου