Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Μαγισσοϊστορίες-Κεφάλαιο 2ο

                                                                                       Μαγισσοϊστορίες
                                                                              Κεφάλαιο 2ο

Γεια σας!Καλησπέρα από τη Μαγισσούπολη!Όλη τη μέρα διάβαζα Μαριολατομαγισσίτικη Ιστορία για το σχολείο!Ειδικά τώρα στην Ε' Μαγικού*, η Ιστορία στο σχολειο ειναι πολύ δύσκολη!Αλλά σήμερα θα σας μιλήσω για τις φίλες μου!!!
 Και πρώτα απ' όλα, να σας συστήσω την κολλητή μου.
 Παιδιά, από 'δω η Τράν-τε-Βόλγκεμάγιαν. Τράν-τε-Βόλγκεμάγιαν, από 'δω οι αναγνώστες μας!!!Με την φιλενάδα μου από 'δω, γνωριζόμαστε απ' το Μαγισσαγωγείο*. Αλλά δε νομίζω οτί σας την συστήνω την κατάλληλη στιγμή...Δυστυχώς, αύριο, αυτή εδώ η ευφιέστατη Μάγισσα, θα φύγει για την μακρινή Πιτσαρία*.
 Η "Οικονομική Κρίση" δυστυχώς, πέρασε τα όρια της Γης, και εφτασε στον Πλανήτη της Μαγείας. Αυτή είναι η αιτία, για την οποία θα φύγει η οικογένεια της Τραν-τε-Βόλγκεμάγιαν. Η Πιτσαρία, βέβαια, είναι πολύ ωραία χώρα, δε λέω, αλλά θα μας χωρίσει για χρόνια και χρόνια, μπορεί να μην ξανασυναντηθούμε ΠΟΤΕ ΠΙΑ!!!Και τότε, πως θα ζήσουμε;;;Πως θα επιβιώσουμε, χωρίς να είναι η μία στο πλευρό της άλλης;;;
Βέβαια, θα επικοινωνούμε με Magiskype*, αλλά δεν είναι το ίδιο με το να βλεπόμαστε από κοντα!Τώρα, βέβαια, σας φορτώνω τα δικά μου προβλήματα, γιατί σίγουρα θα έχετε κι εσείς τα δικά σας (βασικά, μακάρι να μην είχε κανείς ποτέ προβλήματα),αλλά τι να κάνω κι εγώ, τα λέω κάπου, για την ακρίβεια σε κάποιον, για να μπορέσω να του περιγράψω πόσο λυπημένη είμαι, που χάνω έτσι, απ' τη μια στιγμή στην άλλη, την καλύτερή μου φίλη...
 Χμ...Θα σας πω και κάτι ευχάριστο. Η θεία Έρα-στάιν και ο θείος Βίγκελ-χάιρ, μου είπαν οτί αύριο, θα με πάνε στο Maginema*, για να δω την πρώτη ταινία τρόμου στη ζωή μου!!!Το "Carbitsaisoun"!
 Καλησπέρα από τη Μαγισσούπολη, και αντίο από την Φούχτεν-Φούγχρτην!!!
  Οχού...Πιάστηκε το χέρι μου!!!


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ... 
             
Ε' Μαγικού*: Ε' Δημοτικού
Μαγισσαγωγείο*: Νηπειαγωγείο
Πιτσαρία*: Αντίστοιχη με τη Γερμανία
Magiskype*: Skype
Maginema*: Cinema
                                                                                                      Κατερίνα
                                                                     10 χρονών
                                   

3 σχόλια:

  1. Μ' αρέσει πολύ η συνέχεια της ιστορίας σου και δείχνει πόσο μεγάλη φαντασία έχεις! Συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερινα,την ιστορια που εγραψες ειναι παρα πολυ ωραιο και ελπιζω να βρεθειτε εσυ και η φιλη σου συντομα!!!
    Φατμε




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φατμέ!Ελπίζω να σου αρέσει και το επόμενο μέρος της ιστορίας μου, που θα είναι γραμμένο με λίγη βοήθεια...

      Διαγραφή