Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Οι Φόβοι και οι Ανησυχίες μου



            Ο ι φόβοι και οι ανησυχίες μου

Πέρυσι, διάβασα ένα βιβλίο που λεγόταν: “Μη χάνεις την ψυχραιμία σου Κλάρις Μπιν!” της συγγραφέα Λόρεν Τσάιλντ.Μέσα σε αυτό το βιβλίο, εκτός από τα γεγονότα που συμβαίνουν και αναστατώνουν αυτό το κορίτσι, λέει οτί γράφει ένα τετράδιο με τους “φόβους και της ανησυχίες” της.Απο 'κει λοιπόν πήρα την ιδέα και το έκανα κιώ εγώ.Μπορεί να είναι λίγο χαζό, πάντως θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

Ανησυχία Νο1: Πως να τα προλάβω όλα.
Ανησυχία Νο2: Ατέλειωτη βαρεμάρα.
Ανησυχία Νο3: Οι αδερφές μου.Θα με αφήσουν ποτέ ήσυχη;
Ανησυχία Νο4: Οι κακές σκέψεις που δεν μπορείς να βγάλεις απ' το μυαλό σου.
Ανησυχία Νο5: Γονείς.Θα με αφήσουν να κάνω κάτι που θέλω και μου αρέσει;
Ανησυχία Νο6: Τι κάνεις όταν χάνεις την κολλητή σου η οποία πάει σε άλλη χώρα;
                                                                           
                                                                        Κατερίνα
                                                                       10 χρονών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου