Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

μαγαζουπολη part 1

Καλημέρα από την μαγαζούπολη,
όλοι οι κάτηκοι τού χωριού  σας χαιρετάναι και ένα πουλάκι εδώ μου λέει οτι πρέπει να σας πουμε την ιστορια μας.

Λοιπον ας σας τα παρω απο την αρχη.Μια μερα μεσα σε αυτο το χωριο χτυστηκε ενα μαγαζι.Ετσι αποφασισε το μαγαζουπολικο  συμβουλιο να πουμε αφτο το χωριο και ολοι την πολη να την πουμε μαζουπολη.

Ο παππους μου ,μου ειπε οτι οταν μεγαλοσο πρεπει να γεινο μηχανικος και να χτυζω στην απεναντι ερημο μαγαζια. Εγω οταν μεγαλοσα πηγα στο ΒΟΡΕΙΟ ΠΟΛΟ και στα μαγαζουπολικα ειναι NORT POL.Και απο κατω θα σας πω τον ημνο της μαγαζουπολης.

                                        Η ΜΑΓΑΖΟΥΠΟΛΗ

  ΣΤΗΝ ΜΑΓΑΖΟΥΠΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΖΟΥΝΕ ΧΤΙΣΤΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΟΙ
ΠΟΥ Ο ΠΑΠΟΥΣ ΜΟΥ Ο magazos olamatianoalmertoayuhmmmnnhjnehjbhjngdubhdjbsjnhfihhjhfghjdbfnhjhfuhdhuvjgfruhjdhjehfksjxdh
jdlhofghod7dehfoihreigh38hidshfkdhfk

η διευθηνση μου ειναι:
ολαματιανι βηγγοπουλου
ΗΡΑΚΛΗ 247
ΜΑΓΑΖΟΥΠΟΛΗ







ΠΕΡΙΜΕΝΑΙΤΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ





                                                                         ΕΛΕΝΗ
                                                         8 ΧΡΟΝΩΝ





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου