Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Ο αδελφός της Ασπασίας

Συγγραφέας: Μάνος Κοντολέων
Τίτλος: Ο αδελφός της Ασπασίας
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Εκδότης: Πατάκης
Έτος Έκδοσης: 2012 (η πρώτη έγινε το 1992 και ακολούθησαν άλλες 20 στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και του 2012)
Σελίδες: 118



Αυτό το βιβλίο ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ είναι το καλύτερο απ' όσα έχω διαβάσει.Είναι το ημερολόγιο του αδερφού της Ασπασίας.Ποιος είναι αυτός;Μα ο Δαμιανός φυσικά!Ένα αγόρι 10 χρονών που πάει Ε' Δημοτικού (το ξέρω έχουμε την ίδια ηλικία).Γράφει πολύ ωραία όμως ας μπούμε στα σοβαρά.
 Αυτό το βιβλίο, όπως σας είπα και πριν, είναι ένα ημερολόγιο.Έχει πολύ πλάκα όμως ο Δαμιανός σίγουρα ποτέ δεν θα το καταλάβαινε.Μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που γράφει, που μιλάει μέσα απ' το βιβλίο.Δεν ξέρω, μήπως είναι καιρός να αρχίσω να γράφω κι εγώ ημερολόγιο;Ίσως εκδοθεί κάποτε και το δικό μου όπως του Δαμιανού!!!*

*:Διαβάστε το βιβλίο και θα καταλάβετε.


                                              Κατερίνα
                                              10 χρονών

3 σχόλια:

  1. Ωραία κριτική. Εμένα μου άρεσε πολύ. Νομίζω ότι και του Δαμιανού θα του άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ!!!Θα διαβάσουμε σύντομα και τα άλλα δύο βιβλία της σειράς.Δεν νομίζουμε να ξεχάσουμε να γράψουμε μια καλή κρητική και γι' αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη κριτική! Ευχαριστούμε πολύ! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή