Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Χιόνι!

Νομίζω οτί άργησα καμιά βδομάδα να το πω (συγνώμη δηλαδή) αλλά ήμουν τόσο απασχολημένη μ' ένα σωρό άλλα πράγματα, που ούτε που μου πέρασε απ' το μυαλό να σας πω τι έγινε πριν από 6 ημέρες!

 
Στις αυλές μας πέφτει χιόνι!(ναι καλά) Φαλαλαλαλαλαλαλαλα
Και τη μοναξιά μας λιώνει! (ου...σίγουρα) Φαλαλαλαλαλαλαλαλα
Βγείτε έξω φτιάξτε μπάλες! (μακάρι) ΦαλαλαΦαλαλαλαλαλα
Ρίξτε σ' όλους ρίξτε κι άλλες! (γιούπυ!!!) ΦαλαλαλαλαλαλαλαλαΦαλαλαλαλαλαλαλαλα

Ε, ναι.Χιόνισε.Αλλά μην παρασύρεστε!!!!Όχι ακριβώς όπως στην εικόνα-που αφαιρέθηκε στην τελευταία ενημέρωση!Δηλαδή, καμία σχέση με την εικόνα!!!!Στο έδαφος δεν υπήρχε η παραμικρή ένδειξη του ότι είχε χιονίσει.Δηλαδή απλώς έβλεπες νιφάδες χιονιού να πέφτουν ουρανοκατέβατες και ύστερα καθώς πλησίαζαν στο έδαφος να γίνονται βροχή.Αλλά μακάρι να ήταν έτσι.Θα έκανα τα αδύνατα δυνατά αν ήταν στο χέρι μου, για να κάνω κάποια πράγματα όπως...Ε, εντάξει.Διαβάστε δυο προτάσεις παρακάτω να δείτε για ποια πράγματα θα έκανα τα αδύνατα δυνατά.Και όταν λέω δυνατά δεν εννοώ να εφεύρω έναν αυτόματο χιονοποιητή, αλλά να πάω στην Ελβετία.Αλήθεια εκεί ρίχνει πολύ χιόνι ή λέω άρες μάρες κουκουνάρες;;;;Εγώ προσωπικά, δεν θα το 'λεγα κανονικό χιόνι, δηλαδη ΟΚ, το ευχαριστήθηκα, αλλά όχι τόσο όσο θα ήθελα.Δηλαδή, σύμφωνα με αυτά που σας έλεγα προηγουμένως, σας λέω βλακείες (χίλια συγνώμη για τη λέξη).Εγώ αυτό που θέλω είναι να το στρώσει.Να κλείσουν τα σχολεία.Να έχουν αποκλειστεί 100άδες αυτοκίνητα, σε 10άδες κεντρικούς δρόμους.Να πάω σε ένα πάρκο με τους φίλους και τις φίλες μου να φτιάξουμε χιονάνθρωπο, να παίξουμε χιονοπόλεμο (γιούπυ!!!!!!!!!!!!!), οι αυλές να είναι γεμάτες χιόνι όπως τότε που ήμουν 1μιση-2 χρονών που χιόνιζε τόσο πολύ, που είχα φτιάξει με τη μαμά χιονάνθρωπο στη βεράντα (δεν είχα ακόμη αδερφές τότε)!!!!Αχ ήταν τέλεια!!!!Μακάρι να χιόνιζε έτσι και τώρα, που είμαι πολύ πιο μεγάλη και μπορώ να παίξω και χιονοπόλεμο, που είναι το μεγαλύτερο όνειρο της ζωής μου!!!!!!!!!!Στην αμέσως επόμενη ανάρτησή μου, θα σας έρθουν όλα τα "βάσανά" μου, ουρανοκατέβατα σαν το χιόνι που γινότανε βροχή πριν 6 ημέρες.
                                                             
                                                                                                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου